Turnaje

Turnaje

Turnaj ve hře CS:GO – 1vs1 AIM/AWP

Datum pořádání turnaje: 17. května 2019 od 8:00 hodin

Informace budou aktualizovány

HraCS:GO
PravidlaCS:GO –  1vs1 AIM/AWP
Začátek turnaje17. 5. 2019 8:00
Registracedo 15. 5. 2019 včetně
Počet hráčů v turnaji/maximální početxx/32(64)
Hraje se systémemGroups & Elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu1/1

Systém turnaje

xx/32(64) hráčů bude systémem rozhozeno a zahrají si Groups & Elimination na předem daných mapách. Následující turnajový pavouk bude vytvořen z Upper and Losers bracket. 

Systém zápasů

Hráči hrající proti sobě si sednou k počítačům označeným stejným číslem (č.1 vs č.1, č.2 vs č.2 atd.), z důvodu nemožnosti sledování protivníkovy obrazovky.

Systém zápasů je klasický šestnáctý bod je vítězný. VÍTĚZÍ TEN, KDO MÁ PRVNÍ 15 KILLS

Zápas Grandfinal se bude hrát systémem na dvě vítězné mapy – 1. kolo AIM, 2. kolo AWP, 3. kolo AIM

Turnajový pavouk bude zveřejněn na základě přihlášek.

Pravidla turnaje se řídí pravidly, které určí administrátor turnaje před samotným začátkem.

Je povoleno mít svoji vlastní klávesnici, myš, podložku, sluchátka.

Jak v AWP, tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).

Pokud je na mapě pistolka (většinou v AWP mapách), tak je POVOLENO s ní hrát.

Je možné využívat vlastní config soubor.

Je zakázáno jakékoliv používání externího programu, který mění vlastnosti hry a nebo zvýhodňuje hráče oproti ostatním. To zahrnuje i úpravu v ovladačích grafiky.

Je zakázáno využívání bugů hry.

Je zakázáno wall-bugování.

Zákaz cheatování.


Maplist
(zde jsou zveřejněné mapy, ze kterých budou vybrány mapy pro hru v turnaji tak, aby nebyl nikdo zvýhoděn)
Aim mapy:
 
Awp mapy:
 
mp_freezetime 0 – nastaví čas zmrazení na začátku kola na 0 sekund
bot_kick – vykopne boty ze serveru, pokud se tam napojily 
mp_timelimit 30 – nastaví délku zápasu v minutách (vždy nastavte vysoký čas, abyste stihli zápas dohrát)
 
po nastavení příkazů je nutné zadat ještě mp_restartgame 5 a může se začít hrát
 
pokud nebudou na zemi zbraně, použít příkaz mp_weapons_allow_map_placed 1